تور اسپانيا 95 | تور اسپانيا نوروز 96 تور اسپانيا 95 | تور اسپانيا نوروز 96 .

تور اسپانيا 95 | تور اسپانيا نوروز 96

سامانه ايران امير بهترين روش رزرو بليط اتوبوس

خريد و رزرو آنلاين بليط اتوبوس با ايران امير iranamir.com
http://iranamir.com/images/iran-amir-03.jpg

هر روشي را كه براي مسافرت انتخاب كنيم نياز به برنامه‌ريزي قبلي دارد تا با خيال راحت در زمان مورد نظر آسوده خاطر به مقصد مورد نظر خود سفر كنيم.

 براي مسافرت روش‌هاي متعددي وجود دارد و هر كدام ويژگي‌هاي خودش را دارد، امروز ما مي‌خواهيم در مورد سفر با اتوبوس و برنامه‌ريزي براي تهيه بليط آن صحبت كنيم و بهترين و ساده‌ترين روش را به شما معرفي كنيم تا بدون نگراني بتوانيد با بهترين اتوبوس و با پرداخت كمترين هزينه به مقصد خود برسيد.

متاسفانه در مورد خريد بليط اتوبوس هميشه مشكلاتي وجود داشته است كه همه ما با آن‌ها برخورد داشته‌ايم. وجود نداشتن امكانات مناسب براي رزرو بليط قبل از تعطيلات، امكان انتخاب اتوبوس خوب با امكانات مناسب از بهترين شركت و ساير مشكلات هميشه باعث ناراحتي ما شده است.

اما خوشبختانه سامانه ايران امير بهترين روش رزرو بليط اتوبوس بين شهري را ارايه كرده است كه كار را راحت كرده و مي‌توانيم با خيال راحت براي سفرهاي خود برنامه‌ريزي كنيم.

وارد وب سايت iranamir.com شويد، به راحتي مسير مبدا و مقصد خود را انتخاب كنيد، بليط را با مناسب‌ترين قيمت از بهترين شركت اتوبوس‌راني انتخاب كنيد، صندلي موردنظر خود را در يك اتوبوس عالي انتخاب كنيد و به‌صورت اينترنتي هزينه آن را پرداخت كنيد. خوب به همين سادگي كار تمام شد و مي‌توانيد به بقيه كارهاي خود برسيد!

ويژگي‌هاي وب‌سايت iranamir.com
سهولت در پروسه خريد اينترنتي بليط اتوبوس بين شهري و آسان بودن استفاده از وب‌سايت، امكان مشاهده وب‌سايت و خريد آنلاين بليط با موبايل و تبلت، امكان انتخاب بهترين قيمت، امكانات انتخاب نوع اتوبوس مثل vip ، تخت شو، معمولي، انتخاب تاريخ و ساعت حركت مورد نظر مسافر، امكان انتخاب صندلي با مشاهده شماي داخلي اتوبوس(بسيار سريع و آسان)، استفاده از تخفيف‌هاي شركت‌هاي مسافربري وامكان مقايسه شركت‌هاي مسافربري و انتخاب بهترين گزينه براي مسافر از ويژگي‌هاي اين وب‌سايت است.

تمام شركت‌هاي مسافربري كه در سايت http://iranamir.com موجود هستند، از شركت‌هاي مسافربري معتبر تاييد شده است: از جمله سيرو سفر، همسفر، رويال سفر، ايران پيما، مهين نور آريا، تعاوني ٧ عدل، ايران پبمان و ايمن سفر.

تمام قوانين و شرايط خريد اينترنتي بليط اتوبوس دقيقا مانندخريد بليط در پايانه‌هاي مسافربري بوده و تمامي قوانيني كه در بليط معمولي صدق مي‌كند درخريد آنلاين بليط نيز صدق مي‌كند.

در تمام پايانه‌هاي مسافربري نماينده سازمان حمل و نقل حضور دارد و در صورت بروز هرگونه مشكل بررسي‌هاي لازم به عمل مي‌آيد.

سايت اين سامانه در مناسبت‌هاي خاص قرعه‌كشي با جوايز ارزنده براي تمام خريداران بليط اتوبوس در سراسر ايران اعم از خريداران حضوري و اينترنتي برگزار مي‌كند .

سامانه ايران امير با بيش از چند سال تجربه در اين حوزه، كيفيت سفر شما را تضمين مي‌كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۰۵:۳۴:۴۲ توسط:faezeh موضوع:

مراكز خريد بارسلونا

Principe-Pio-Mall-Madrid

مراكز خريد بارسلونا

بارسلونا يكي از مقصد‌هاي خريد مهم دنيا و البته جزء گران‌ترين آن‌هاست. شهر پر از فروشگاه‌هاي لوكس با اجناس مارك‌دار است. همه چيز از بهترين نوعش اينجا هست؛ از مد و لباس و لوازم خانه گرفته تا بازار‌ها، سوپرماركت‌ها، عتيقه‌فروشي‌ها و صنايع دستي. در بلوار هميشه‌بيدار گراسيا و خيابان‌هاي اطرافش هم برند‌هاي جهاني مثل پرادا و لويي‌ويتون را خواهيد ديد، هم بوتيك‌هاي طراحان اسپانيايي و كاتالان. البته بهترين زمان خريد در چنين شهر گران‌قيمتي، فصل حراجي است كه قيمت‌ها پايين مي‌آيد. بخش قديمي شهر- باري گوتيك، لا ريبرا و ال راوال- هم پر از عتيقه، صنايع دستي محلي و مبلمان آنتيك است. سراميك‌كاري، صنايع دستي معروف بارسلونا است. مجسمه‌هاي سراميكي به‌خصوص طرح سوسمار بزرگي كه در پارك گوئل قرار دارد يا مجسمه‌هاي سراميكي كولي‌هاي اسپانيايي، از محبوب‌ترين سوغاتي‌هاي شهر است. بازار‌هاي رنگارنگ مواد غذايي را هم فراموش نكنيد؛ پنير‌هاي سن‌دار مزارع اطراف يا شكلات‌هاي مرغوب دست‌ساز را نبايد از دست داد.
۱ خيابان گراسيا
خيابان گراسيا

گران‌ترين خيابان بارسلونا كه همراه خيابان‌هاي اطرافش يك بهشت خريد تمام‌عيار مي‌سازند. گراسيا از ميدان بزرگ كاتالونيا در مركز شهر شروع مي‌شود و دو طرفش پر از بوتيك، مغازه و فروشگاه است. طراحان مد معروف دنيا مثل بربري، كارتيه، شنل، لويي‌ويتون و برند‌هاي لوكس ديگر در اين خيابان شعبه زده‌اند. در كنار آن‌ها مارك‌هاي درجه‌يك اسپانيايي هم حضور دارند؛ مثل زارا، آدولفو دومينگز، كاراملو و برند دوست‌داشتني مانگو كه زادگاهش خودِ بارسلونا‌ست. پوما، ديزل، اسپيريت، اچ‌اند‌ام، تامي هيلفيگر و كلي برند آشناي ديگر با قيمت‌هاي متوسط هم در گراسيا پيدا مي‌كنيد. در خود ميدان كاتالونيا هم يك فروشگاه زنجيره‌اي ۹‌طبقه به نام ال كورته اينگلس وجود دارد كه شعبه‌ اصلي آن در مادريد است و همه چيز از مد و لباس و لوازم خانه تا مواد غذايي در آن پيدا مي‌شود. اجناس آن اغلب توليد اسپانيا هستند و ۱۰ درصد تخفيف هم براي توريست‌هاي خارجي دارد. براي رسيدن به خيابان گراسيا از ايستگاه متروي پَسِژ د گراسيا استفاده كنيد و اگر مي‌خواهيد از ميدان شروع كنيد در ايستگاه كاتالونيا پياده شويد.
۲ خيابان دياگونال
خيابان دياگونال

آوينگودا دياگونال يكي از مهم‌ترين و بلند‌ترين خيابان‌هاي بارسلوناست كه به شكل يك خط مورب شهر را به دو بخش تقسيم مي‌كند. دياگونال ۵۰ متر پهنا و ۱۱ كيلومتر طول دارد و محل تجمع بيشتر هتل‌ها، شركت‌هاي بزرگ و برج‌هاي تجاري- اداري است. اگر دنبال خريد از مارك‌هاي بين‌المللي هستيد اينجا چند مركز خريد خيلي خوب دارد؛ ليا، دياگونال مار و گلوريِس سه مركز خريد بزرگ و مدرن هستند كه هر كدام حدود ۲۰۰ مغازه و فروشگاه، رستوران، كافه، سينما و پاركينگ دارند و از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند. كالوين كلين، ليوايز، اچ‌اند‌ام، بنتون و دو برند اسپانيايي محبوب زارا و مانگو در اين مركزخريد‌ها شعبه‌هاي بزرگ دارند. خيابان دياگونال چند ايستگاه مترو از جمله ماريا كريستينا، گلوريس و مارسمه/ فروم دارد كه نزديك مراكز خريد هستند. يك شعبه از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي ال كورته اينگلس هم در اين خيابان قرار دارد كه هرچه فكر كنيد در آن پيدا مي‌شود.
۳ مركز خريد مارِماگنوم
مركز خريد مارِماگنوم

مركز خريد بزرگي به سبك آمريكايي كه روي يك اسكله قديمي ساخته شده و كلي مغازه و بوتيك، رستوران و كافه، سينما و مراكز تفريحي دارد. فروشگاه پوشاك زنانه مانگو و بوتيك بزرگ «دِزيگوئال» در مارماگنوم خيلي معروفند كه هردويشان از برند‌هاي محبوب اسپانيايي هستند. مارك‌هاي اروپايي ديگر مثل اچ‌اند‌ام، ديزل، لاكوست، برشكا و فلورمار هم اينجا شعبه دارند. يك زمين گلف هم روي سقف مركز خريد ساخته شده كه بد نيست سري به آن بزنيد. يكي از فروشگاه‌هاي رسمي باشگاه بارسلونا هم در طبقه صفر اين مركز خريد قرار گرفته كه براي طرفداران فوتبال جاي هيجان‌انگيزي است. براي رفت و آمد از ايستگاه متروي دراسانس در خيابان مول د اسپانيا استفاده كنيد. مارماگنوم تنها مركز خريد بارسلونا‌ست كه يكشنبه‌ها هم باز است.
۴ مركز خريد لا ماكينيستا
مركز خريد لا ماكينيستا

ماكينيستا بزرگترين و جديدترين مركز خريد كاتالونياست؛ بنايي زيبا، دلباز و بدون سقف در سه طبقه كه ۲۲۵ مغازه، يك سينما، يك سالن بولينگ و كلي رستوران و كافه و فودكورت رنگارنگ دارد. همه نوع برندي هم در آن پيدا مي‌كنيد؛ از مارك‌هاي لوكس طراحان مد گرفته تا برند‌هاي معمول و متوسط. اگر اهل مد و لباس باشيد فروشگاه‌هاي تامي هيلفيگر، كالوين كلين، گس، اچ‌اند‌ام، لاكوست و كلي فروشگاه ديگر ساعت‌ها مشغولتان مي‌كند و همين‌طور دو برند اسپانيايي زارا و مانگو كه پاي ثابت خريد در همه جاي بارسلونا هستند. ماكينيستا يك فروشگاه اپل و يك شعبه از هايپرماركت فرانسوي كارفور هم دارد كه آن را تبديل به مركز خريدي دوست‌داشتني و پرطرفدار كرده. از ايستگاه متروي توراسي باگس در خيابان پوتوسي مي‌توانيد به اين مركز خريد بياييد.
۵ مركز تجاري گران ويا ۲
مركز تجاري گران ويا ۲

مركز تجاري بزرگي در منطقه مون‌جوييك در جنوب بارسلونا كه از مركز شهر نسبتا دور است و تنها مركز خريد اين منطقه محسوب مي‌شود. گران ويا در سال ۲۰۰۲ افتتاح شده و حدود ۲۰۰ فروشگاه و ۲۰ رستوران دارد. كلي از برند‌هاي جهاني آشنا را اينجا پيدا مي‌كنيد: از پوشاك بنتون، ليوايز، مانگو و زارا گرفته تا فست‌فود‌هاي بين‌المللي برگركينگ، كي‌اف‌سي و ساب‌وي. اينجا چند بوتيك طراحي داخلي و لوازم خانه هم دارد كه معروف‌ترينشان زارا‌ست. اين مركز خريد در خيابان گران ويا قرار گرفته و براي رسيدن به آن بايد سوار قطار FGC شويد و در ايستگاه ايلدِفونس سردا پياده شويد. فروشگاه‌هاي گران ويا روزهاي دوشنبه تا شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند. اما ساعات كار سينما‌ها و رستوران‌هاي آن فرق مي‌كند؛ يكشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱ نيمه‌شب و جمعه‌ها، شنبه‌ها و شب‌هاي قبل از تعطيلات عمومي تا ۳ نيمه‌شب كار مي‌كنند.


برچسب: ، تصاويري از مراكز خريد در بارسلونا، مراكز خريد ارزان بارسلونا، مراكز خريد لباس در بارسلونا، مراكز خريد لوازم خانگي در بارسلونا، مراكز خريد گران و شيك در بارسلونا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۸:۳۶ توسط:faezeh موضوع:

دانستني هايي اسپانيا

8633-162

دانستني هايي اسپانيا

نام رسمي : پادشاهي اسپانيا

پايتخت : مادريد
تاريخ استقلال : داراي قدمت تاريخي
مساحت : ۵/۴/۷۸۲كيلومتر مربع (پنجاهمين كشور جهان)
جمعيت : ۴۶/۰۵۹/۰۰۰نفر (بيست و هفتمين كشور جهان)
نوع حكومت : مشروطه سلطنتي با دو مجلس قانونگذار
نژاد : اسپانيايي ۴۵ درصد، كاتالان ۲۸ درصد، گاليسيايي ۸ درصد، باسكي ۵/۵ درصد، بقيه ۱۳/۵ درصد.
دين : كاتوليك ۷۷ درصد، مسلمان ۲/۵ درصد، پروتستان ۱ درصد، بقيه ۱۹/۵ درصد
زبان : اسپانيايي (زبان رسمي)
واحد پول : يورو
شهرهاي مهم : بارسلون، والنسيا، سويا، ساراگوزا، مالاگا

سپانيا در جنوب غربي اروپا واقع شده است كه با كشور پرتغال، طولاني ترين مرز يكپارچه را در مرز اروپا دارد. جمعيت آن بيش از ۴۷ ميليون و پايتخت آن مادريد است. صنعت گردشگري با ۵۰ميليون گردشگر به عنوان مثال درسال ۲۰۰۶ و درآمد۵۱ ميلياردي، در اين كشور از اهميت زيادي برخوردار است اسپانيا دومين كشور بعد از فرانسه به لحاظ تعداد گردشگر است و اما اندر عجايب اسپانيا:

* فوتبال، معروف ترين ورزش اين كشور است. رئال مادريد مشهورترين و ثروتمند ترين باشگاه دنياست كه بيش از ۲۲۸ ميليون طرفدار دارد. همچنين تنها كشوري است كه گاوبازي درآن يك نوع ورزش به حساب مي آيد.

* بازيكن معروف تنيس دنيا، رافائل نادال اسپانيايي است و از ۳ سالگي راكت به دست بوده است.

* اسپانيايي ها بيش از تلفن همراه، صاحب خودرو هستند.

* رودخانه «ريوتينتو» در اسپانيا به دليل نفوذ مواد سمي حاصل از ۵ هزار سال استخراج معدن، ديگر نشانه اي از حيات در خود ندارد.

* يكي از جشنواره هاي مشهور در اسپانيا، دويدن به دنبال گاوهاي وحشي در كوچه و خيابان است.

* اسپانيا تنها كشور اروپايي است كه موز توليد مي كند.

* ۴۴درصد روغن زيتون دنيا در اين كشور توليد مي شود. اين ميزان توليد، دوبرابر بيشتر از ايتاليا و چهار برابر بيشتر از يونان است.

* حدود ۷۵درصد گل زعفران دنيا در اين كشور توليد مي شود.

* تخمه آفتاب گردان از تنقلات مورد علاقه اسپانيايي هاست. مهم تر اين كه مردم اين كشور سرعت وتبحر خيره كننده اي در باز كردن و خوردن اين تخمه دارند!

*در «والنسيا» ي اسپانيا همه ساله جشن جنگ گوجه فرنگي بين مردم برگزار مي شود.

* اسپانيا رتبه اول اهداي اعضاي بدن در جهان را دارد. ترجمه دلارام دادرس

 


برچسب: ، توليدات كشور اسپانيا، دين مردم اسپانيا، ميوه هاي كشور اسپانيا، نژاد اسپانيايي ها، واحد پول اسپانيايي ها،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۷:۱۷ توسط:faezeh موضوع:

جاذبه هاي گردشگري اسپانيا

F1400497601

جاذبه هاي گردشگري اسپانيا

 

كليساي ساگرادا فاميليا

ساگرادا براي بارسلونا مثل ايفل است براي پاريس؛ اگر قرار باشد فقط يك ديدني در اين شهر ببينيد، همين ساگراداي عجيب و مدرن است. كليسايي بزرگ و نيمه‌كاره كه اثر آنتوني گائودي معمار اسپانيايي‌ست و البته از كليشه‌هاي معروف كليساهاي اروپايي هم در آن خبري نيست؛ بيشتر شبيه نقاشي‌هاي سوررئال است. گائودي اصولا به خاطر سبك عجيب و غريب و بسيار شخصي‌اش معروف است و ساگرادا بزرگترين شاهكار اوست. او در ۱۸۸۴ ساخت اين جاذبه گردشگري بارسلونا را آغاز كرد و بعد از ۴۲ سال تلاش در ۱۹۲۶ از دنيا رفت؛ در حاليكه هنوز هم نتوانسته بود آن را تمام كند. قرار است كه در سال ٢٠٢۶ هم‌زمان با صدمين سالگرد درگذشت گائودي، ساخت اين كليسا به پايان برسد. گائودي اساسا خطوط راست را دوست نداشت، چون معتقد بود در طبيعت چنين خطوطي نداريم؛ در طراحي برج‌هاي ساگرادا هم از اشكال عجيب و قله‌هاي گرد و برآمده‌ كوه مونتسرات در ۴۰ كيلومتري بارسلونا الهام گرفته بود. اين برج‌هاي صد متري در تمام شهر ديده مي‌شوند. تعداد زيادي مجسمه كه زندگي مريم مقدس و مسيح را به تصوير كشيده‌اند، نماي بيروني ساگرادا را پوشانده‌اند. اين كليسا جزو ميراث جهاني يونسكو و از مهمترين جاذبه‌هاي گردشگري بارسلونا است و هر سال ۲ ميليون و ۵۰۰ هزار بازديد‌كننده دارد. متروي ساگرادا فاميليا نزديك‌ترين ايستگاه به كليسا‌ست.
۲ خيابان لارامبلا
خيابان لارامبلا

ديدني‌هاي بارسلونا و گشتن شهر را مي‌توانيد از خيابان لارامبلا شروع كنيد؛ معروف‌ترين و شلوغ‌ترين خيابان بارسلونا كه به ميدان كاتالونيا در مركزي‌ترين نقطه‌ شهر منتهي مي‌شود. بلوار پهني مخصوص پياده‌ها كه پنجره‌اي به سوي زندگي و فرهنگ كاتالان است؛ دو طرفش مراكز فرهنگي، سالن‌هاي تئاتر و ساختمان‌هايي مي‌بينيد كه معماري‌شان خيره‌كننده است. از آن خيابان‌هايي‌ست كه روز‌ها شلوغند و شب‌ها زنده و بيدار؛ پر از دكه‌هاي سوغاتي‌فروشي، نقاش‌هاي خياباني، پانتوميست‌هاي دوره‌گرد و البته كلي رستوران و كافه‌ جور‌واجور كه شب‌ها پر از جمعيت مي‌شوند و خوب است مهمان غذاهاي دريايي خوشمزه‌شان شويد. در مسير اين خيابان، كاخ كاتالونيا و بناي يادبود كولوم – مجسمه‌ بلند كريستف كلمب- را خواهيد ديد كه به سمت قاره‌ آمريكا اشاره مي‌كند. از ايستگاه متروي كاتالونيا يا ليسِئو مي‌توانيد به لارامبلا برسيد.
۳ كاسا ميلا
كاسا ميلا

اين خانه‌ بزرگ شاهكار عجيب ديگري از گائودي و از مناطق ديدني بارسلونا است كه در فاصله ۱۹۰۵ تا ۱۹۱۰ براي خانواده سرشناس ميلا طراحي‌اش كرده و به همين خاطر به آن كاسا ميلا (خانه‌ ميلا) مي‌گويند. البته به خاطر نماي سنگي خاكستري و موج‌دارش به لاپدرِرا (معدن سنگ) هم معروف است. پشت بام خانه به خاطر دودكش‌هاي عجيبي كه بيشتر شبيه مجسمه‌ها و اشكال انتزاعي هستند، بسيار مشهور و ديدني است و اتاق زير شيرواني هم نمايشگاهي است كه سبك و شيوه‌ طراحي گائودي را با استفاده از ماكت‌ها و مدل‌ها نشان مي‌دهد؛ ايده‌هاي او در استفاده از فضا و نور بسيار جلوتر از زمان خود بود و علاقه‌اش به موج و انحنا ريشه در اين باور داشت كه طبيعت خط راست و مستقيم ندارد. اين خانه با آن همه انحنا و دايره، آنقدر حيرت‌زده‌تان مي‌كند كه بدون اينكه متوجه شويد، ساعت‌ها در آن مي‌مانيد. ساعات بازديد ۹ صبح تا ۶ عصر و از مارچ تا اكتبر تا ۸ شب است. البته كاسا ميلا در تاريكي شب هم رمزآلود و ديدني است؛ براي اطلاع از ساعات بازديد شبانه به وب‌سايتش سر بزنيد. اين بنا در خيابان پرُوِنسا و نزديك ايستگاه متروي دياگونال است.
۴ پارك گوئل
پارك گوئل

پارك بزرگي روي تپه‌ ال كارمل كه طراحش گائوديِ معروف است و طي سال‌هاي ۱۹۰۰ تا ۱۹۱۴ ساخته شده. تزئينات فراوان و سازه‌هاي معماري گائودي، گوئل را تبديل به موزه‌اي از آثار او و از جذاب‌ترين ديدني‌هاي بارسلونا كرده؛ اين پارك جادويي پر از مجسمه‌ها، پيكره‌هاي عجيب و جالب و كاشي‌كاري‌هاي خيره‌كننده است. در ورودي پارك، اژدهايي از جنس موزاييك قرار گرفته كه از كارهاي معروف گائودي است. مسيرهاي پياده‌روي با تخته‌سنگ‌ها و ستون‌هايي كه انگار از زمين مثل درخت بيرون زده‌اند، تزيين شده و سازه‌هايي با طراحي‌هاي عجيب در آن به يادگار مانده. گوئل جزء ميراث جهاني يونسكو است و ديدني‌هاي آن تمام‌نشدني‌اند. ساختمان بزرگي هم بالاي پارك ساخته شده كه از تراس آن مي‌توان شهر را ديد. از سال ۲۰۱۳ شهرداري بارسلونا پارك را به دوبخش رايگان و پولي تقسيم كرده كه براي ورود به بخش دوم بايد بليط تهيه كنيد. از متروي لِسِپز يا والكاركا مي‌توانيد به پارك برسيد. اگر نمي‌خواهيد پياده از تپه بالا برويد از اتوبوس شماره‌ ۲۴ استفاده كنيد.
۵ باري گوتيك
باري گوتيك

منطقه‌ گوتيك بارسلونا، محله‌اي در مركز شهر، بين خيابان‌هاي رامبلا و لايتانا است كه بنا‌هاي باشكوهي از دوران باستان و قرون وسطا در آن به جا مانده. اگر به تاريخ و معماري علاقه‌مند باشيد، مي‌توانيد ساعت‌ها در خيابان‌هاي كوچك و بزرگ اين منطقه گشت بزنيد و ساختمان‌هاي بلند و چند‌صد‌ساله‌اش را كه از بهترين جاهاي ديدني بارسلونا است تماشا كنيد. تاريخ ساخت اين بناها به قرون وسطا برمي‌گردد؛ حتي بعضي از آن‌ها را متعلق به دوره حكومت رومي‌ها در بارسلونا مي‌دانند. البته در قرن‌هاي نوزدهم و بيستم تغييراتي در اين بخش از شهر ايجاد شده است و سير تاريخ را مي‌توان به خوبي در آن ديد. ميدان رويال پلازا (پلاسا رِيال) ميدان معروفي در اين منطقه است كه مي‌گويند قديمي‌ترين و باشكوه‌ترين بناي باري گوتيك است. توريست‌ها خود اين ميدان را به عنوان يكي از جاذبه‌هاي توريستي شهر مي‌شناسند. دور اين ميدان پر از كافه‌ها و رستوران‌هايي است كه براي نوشيدن قهوه يا خوردن غذاهاي بارسلونا در هواي آزاد عالي‌اند.
۶ ورزشگاه و موزه‌ كمپ نوئو
ورزشگاه و موزه‌ كمپ نوئو

شهر بارسلون، براي طرفداران فوتبال و به خصوص باشگاه بارسلونا، معني ديگري دارد و آن هم به خاطر ورزشگاه ۹۸ هزار نفري كمپ نوئو (نيو كمپ) است كه بزرگترين استاديوم اروپا و سيزدهمين استاديوم بزرگ دنيا‌ست. گشت زدن در بخش‌هاي مختلف ورزشگاه و رد شدن از راهرو‌هايي كه مخصوص ورود بازيكنان به زمين است، براي خيلي‌ها تجربه‌اي هيجان‌انگيز و فراموش‌نشدني حساب مي‌شود. كمپ نوئو ورزشگاه خانگي باشگاه بارسلونا است كه بعد از رئال مادريد پرافتخار‌ترين تيم اسپانيا محسوب مي‌شود. موزه‌ فوتبال باشگاه بارسلونا، از پرطرفدارترين موزه‌هاي بارسلونا هم نزديك ورزشگاه قرار دارد. در بخش اول موزه، عكس‌ها، مدارك و نشان‌هاي پيروزي باشگاه روي يك ديوار شيشه‌اي قرار گرفته‌اند و با لمس صفحه‌هاي نمايش مي‌توانيد اطلاعات روي ديوار را ببينيد. بخش دوم يك گالري هنر خصوصي است كه آثار هنرمندان داخلي مثل دالي، ميرو و تاپيس را به نمايش مي‌گذارد. بخش سوم كلكسيون فوتبال است كه در آن مجموعه‌اي از خاطرات مختلف تاريخ باشگاه و نشان‌هاي پيروزي تيم را خواهيد ديد.
۷ پارك مون‌جوييك
پارك مون‌جوييك

مون‌جوييك از بايد‌هاي سفر به بارسلونا‌ست؛ پارك زيبايي در دامنه‌ كوه مون‌جوييك كه جان مي‌دهد براي يك روز شاد و هيجان‌انگيز. از آن چشم‌انداز نفس‌گير شهر كه بگذريم، موزه‌ها و گالري‌هاي هنري اينجا براي خودشان دنيايي‌اند و از ديدني‌هاي تمام‌عيار بارسلونا حساب مي‌شوند. علاوه بر موزه‌ هنر ملي كاتالونيا، موزه‌ كاشا فروم و گالري المپيك بارسلونا، بنياد ميرو هم در مون‌جوييك قرار گرفته؛ موزه‌اي كه نقاشي‌ها، مجسمه‌ها و سراميك‌كاري‌هاي خوآن ميرو هنرمند معروف اهل بارسلونا را به نمايش مي‌گذارد. به فواره‌ جادويي مون‌جوييك هم سر بزنيد كه با نور و موزيك نمايش‌هاي سرگرم‌كننده اجرا مي‌كند. اگر حوصله‌ ايستادن در صف داشته باشيد مي‌توانيد با تله‌كابين خود را به قلعه‌ مون‌جوييك در بالاي تپه برسانيد. تابستان‌ها سينماي روبازي اينجا برپا مي‌كنند و فيلم‌ها را روي ديوار قلعه نمايش مي‌دهند. تماشاي فيلم زير آسمان بارسلونا و روي ديوار يك قلعه‌ ۳۰۰‌ساله تجربه‌ هيجان‌انگيزي است. قيمت بليط تله‌كابين، برنامه‌ سينما و اطلاعات ديگر را مي‌توانيد روي اينترنت چك كنيد. ضمنا دهكده‌ اسپانيولي يا پوبله اسپانيول هم بالاي تپه‌ مون‌جوييك است. اگر با كودكتان به بارسلونا سفر مي‌كنيد، اينجا جان مي‌دهد براي خوشحال كردنش. اتوبوس‌هاي ۵۰، ۵۵ و ۶۱ به مون‌جوييك مي‌آيند.
۸ ساحل بارسلونتا
ساحل بارسلونتا

دريا، ساحل و آفتاب بخش جدانشدني سفر به بارسلون‌اند. بارسلونتا بخش آفتابي شهر است؛ منظقه‌اي رويايي كنار دريا كه ساحل شني و رستوران‌هاي دريايي معروفش وسوسه‌تان مي‌كند تمام روز را آنجا بمانيد. تابستان‌ها، بارسلونتا شلوغ‌ترين جاي شهر است و البته نزديك‌ترين ساحل شني براي كساني كه در شهر هتل گرفته باشند. به جز قدم زدن، شنا كردن و آفتاب گرفتن مي‌توانيد موج‌سواري و قايق‌سواري را هم امتحان كنيد. رستوران‌هاي ساحل غذا‌هاي دريايي خوشمزه‌اي دارند اما ارزان نيستند. البته يك سوپرماركت محلي هم درست قبل از ساحل قرار گرفته كه خوراكي و نوشيدني با قيمت مناسب مي‌فروشد. مسير‌هايي هم براي دوچرخه‌سواري و اسكيت در امتداد ساحل وجود دارد كه بچه‌ها در بارسلونا مي‌توانند از آن لذت ببرند. بارسلونتا همه را خوشحال نگه مي‌دارد.
۹ موزه‌ هنر ملي كاتالونيا
موزه‌ هنر ملي كاتالونيا

اين موزه‌ بزرگ كه در پارك مون‌جوييك قرار گرفته، بهترين موزه‌ كاتالونيا، بزرگترين موزه‌ هنر‌هاي زيباي كاتالونيا‌ و از معروف‌ترين ديدني‌هاي بارسلونا است. اين موزه پنج مجموعه‌ بزرگ دارد؛ مجموعه هنر رومانسكِ اين موزه بزرگترين و قديمي‌ترين مجموعه در اروپاست؛ شامل نقاشي‌هاي روي چوب كه از كليساهاي رومانسك قرن ۱۱، ۱۲ و ۱۳ جمع‌آوري شده. مجموعه هنر گوتيك نقاشي‌ها و مجسمه‌هاي چوبي و سنگي قرون ۱۳ تا ۱۵ را نشان مي‌دهد. مجموعه هنر مدرنيسم آثار قرن نوزدهم تا دهه‌ ۱۹۴۰ را در برمي‌گيرد كه در آن كارهايي از گائودي، پيكاسو، دالي و هنرمندان آشناي ديگر خواهيد ديد. موزه مجموعه هنر رنسانس و باروك هم دارد. كتابفروشي موزه هم يكي از بهترين‌ها در اسپانيا‌ست كه كتاب‌هاي زيادي به زبان انگليسي دارد. موزه از ۱۰ صبح تا ۸ شب و يكشنبه‌ها تا ۳ بعدازظهر باز است. ايستگاه متروي اسپانيا نزديك موزه است.
۱۰ كاسا باتلو
كاسا باتلو

كاسا باتلو شاهكار ديگري از آنتوني گائودي، معمار زبردست و معروف اسپانيا‌ست؛ يكي از عجيب‌ترين ساختمان‌هاي مسكوني اروپا كه در ۱۹۰۴ طراحي و ساخته شده است. اين خانه با تراس‌ها و پنجره‌هاي منحني‌شكلش طراحي خلاقانه و فوق‌العاده‌اي دارد؛ در ساخت آن حتي از يك خط راست هم استفاده نشده كه ريشه در همان علاقه‌ ذاتي گائودي به موج و انحنا دارد. نماي بيرون با موزاييك‌هاي رنگي تزئين شده و در آن بالكن‌هايي شبيه قسمت بالايي جمجه‌ي آدم مي‌بينيد؛ به همين خاطر محلي‌ها به آن كاسا دل اوسوس يعني خانه‌ استخوان‌ها مي‌گويند. داخل خانه هم دنياي عجيب ديگري است؛ سقف و قاب پنجره‌ها بافتي شبيه فلس ماهي دارند و پلكان هم خودش يك اثر هنري عجيب است. ساعات بازديد از ۹ صبح تا ۹ شب است اما سعي كنيد صبح اول وقت برويد كه هنوز دانشجويان معماري نيامده‌اند و محوطه شلوغ نشده. ايستگاه متروي پَسِژ دِ گراسيا دسترسي راحتي به كاسا باتلو دارد.


برچسب: ، بناهاي زيبا و قديمي در اسپانيا، جاذبه هاي گردشگري تاريخي اسپانيا، جاذبه هاي گردشگري و تفريحي اسپانيا، جاذبه هاي گردشگري و مذهبي اسپانيا، پارك گوئل اسپانيا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۶:۱۶ توسط:faezeh موضوع:

تور اسپانيا نوروز ۹۵

spaniash-6

تور اسپانيا نوروز

تور ۸ روزه اطريش، اسپانيا جزاير قناري نوروز ۱۳۹۵
كد تور ۹۵/۰۰۳

(۲ شب وين + ۵ شب جزيره گراند كاناري ( جزاير قناري) ) نوروز ۹۵

قيمت تور اروپا نوروز بزرگسال در اتاق دو تخته : ۳۱۵۰ يورو + بليط هواپيما
قيمت تور اروپا نوروز كودك ۶ تا ۱۲ سال (با تخت) : ۲۳۵۰ يورو + بليط هواپيما
قيمت تور اروپا نوروز كودك ۲ تا ۶ سال (بدون تخت) : ۱۷۵۰ يورو + بليط هواپيما
قيمت تور اروپا نوروز كودك زير ۲ سال : ۱۲۵۰ يورو + بليط هواپيما

خدمات شامل تور اتريش جزاير قناري نوروز ۹۵:

بليط هواپيما در تمام مسير بين المللي و پرواز وين – قناري- وين + اقامت در هتل ۴ ستاره در وين با صبحانه + اقامت در هتل ۵ ستاره ساحلي All Inclusive هتل داراي ساحل اختصاصي جهت شنا ميباشد + اخذ ويزا شينگين اطريش + ترانسفر فرودگاهي + راهنماي فارسي زبان + گشت هاي متنوع در هر شهر

گشت وين شامل : بازديد از جاذبه هاي توريستي و گردشگري شهر وين ( وروديه اماكن به عهده مسافرين ميباشد )
گشت در جزاير قناري شامل : بازديد از جاذبه هاي توريستي و گردشگري در جزيره بهشتي گراند كاناري ( وروديه اماكن به عهده مسافرين ميباشد )
مدارك لازم جهت اخذ ويزا شنگن :
۱) ۳ قطعه عكس رنگي و جديد متقاضي ويزا شينگن در اندازه ۳/۵ در ۴/۵ سانتيمتر
۲) اصل و كپي گذرنامه كه اعتبار آن حداقل ۷ ماه از زمان سفر و امضاء متقاضي در آن درج شده باشد .
۳) اصل و كپي ويزاهاي شينگين قبلي
۴) اصل و كپي گذرنامه هاي قبلي
۵) مدارك شغلي جهت ويزا شنگن : با توجه به شغل متقاضي ، مدرك ميبايست فعاليت متقاضي را در حرفه عنوان شده به اثبات برساند .
* در صورت داشتن جواز كسب ، نامه از اتحاديه جهت معتبر بودن جواز كسب و ليست بيمه ۶ ماه اخير مربوط به جواز ضروري ميباشد.
* در صورت كارمند بودن ارائه معرفي نامه روي سربرگ ، ليست بيمه مورد تاييد سازمان تامين اجتماعي مربوط به ۶ ماه اخير و قرارداد همكاري فرد با شركت و فيش حقوقي
مربوط به ۶ ماه اخير ، حكم كارگزيني و كارت پرسنلي ، روزنامه رسمي و روزنامه آخرين تغييرات و آگهي تاسيس شركتي كه در آن مشغول به كار ميباشد ، لازم است .
* در صورت پزشك بودن ، ارائه پروانه مطب ، كارت نظام پزشكي و ليست بيمه ضروري ميباشد .
۶) گواهي تحصيلي معتبر براي دانشجويان و محصلين .
۷) مدارك بانكي شامل صورتحساب شخصي مربوط به ۶ ماه گذشته ممهور به مهر و امضاء بانك و اصل و كپي هر نوع دفترچه يا سپرده بانكي . فقط در مورد همسران مدارك بانكي
هر يك از ايشان براي ديگري قابل ارائه و پذيرش ميباشد .
۸) اصل و كپي سند مالكيت در صورت دارا بودن
۹) اصل و كپي شناسنامه ، در صورت سفر فرزند زير ۱۸ سال با يكي از اوليا . موافقت محضري روي سربرگ محضر براي پدر و مادر جهت خروج فرزند از كشور و سفر به اروپا
ضروري ميباشد .
۱۰) ارائه چك بانكي رمزدار / ضمانت نامه بانكي در وجه شركت به مبلغ ۵۰ ميليون تومان بابت ضمانت بازگشت به ازاي هر نفر .
۱۱) ترجمه كليه مدارك به زبان مورد نياز سفارت ( آلماني ) مربوطه الزامي و انجام آن به عهده شخص متقاضي ميباشد .


برچسب: ، تور ارزان اسپانيا، تور تابستاني اسپانيا، تور زمستاني اسپانيا، تور نوروزي اسپانيا، تور هاي پاييزي اسپانيا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۵:۱۴ توسط:faezeh موضوع:

هتل هاي اسپانيا

ir2430-9

هتل آلفونسو

درباره هتل
يكي از شاخص‌ترين هتل‌هاي اسپانيا، هتل آلفونسو ( Alfonso Hotel ) است كه در كنار رئال آلكازارز سويل قرار دارد.
ابتدا به اتاق خود مي رويد. اتاق شما در هتل آلفونسو با طراحي زيبا و طاق‌هايي به سبك عربي و كاشي‌هاي سراميكي براي اقامت شما فراهم شده است. شما در اتاقتان سيستم تهويه مطبوع هوا، ميني‌بار، حوله لباسي و دمپايي روفرشي داريد. يك يخچال كوچك با نوشيدني و ميان‌وعده‌هاي مختلف هم در اتاق شما قرار دارد.
وقت غذاست. رستوران تايفاس هتل آلفونسو در كنار استخر انواع غذاهاي لبناني و شراب و آبجو ارائه مي‌كند. رستوران سان فرناندو هم در محوطه‌اي به سبك اندلسي قرار دارد و انواع غذاهاي سنتي را براي صبحانه، ناهار و شام سرو مي‌كند.
براي گردش و تفريح آماده‌ايد؟ هتل آلفونسو در منطقه قديمي شهر، منطقه خريد كفش، تماشاي مردم و باشگاه‌هاي مختلف، در انتهاي منطقه تاريخي سانتا كروز قرار دارد. از هتل تا كليساي جامع سويل و گيرالدا ۳۲۰ يارد فاصله است. تا تور د اورو و كرانه رود گوادالكوئيوير نيز ۱۰۰ متر راه هست.
وقت بازگشت است. خودروي خود را از پاركينگ هتل برداريد و به منزل بازگرديد. اگر هم قصد رفتن به فرودگاه را داريد تاكسي‌سرويس هتل آلفونسو در خدمت شماست.

به هتل ۵ ستاره وينسي سلكشن استلا دلمار ( Vincci Selección Estrella del Mar Hotel ) خوش آمديد
به اتاق خود برويد. اتاق‌ شما بسته به انتخابتان پنجره‌هايي رو به دريا، استخر و يا فضاي سبز دارد. شما در اتاقتان سيستم تهويه مطبوع هوا و سرويس بهداشتي بزرگ مرمر با حوله لباسي و دمپايي روفرشي داريد. همچنين امكان دسترسي به اينترنت براي شما فراهم است. اتاق شما در هتل وينسي سلكشن استلا دلمار محوطه نشيمن و بالكن مبله هم دارد.
گرسنه‌ايد؟ هتل وينسي سلكشن استلا دلمار يك رستوران بوفه و يك رستوران منو با تراس مخصوص دارد. صبحانه بوفه شامل غذاهاي بدون گلاتن هم هست. هتل بار سالن و بار ميان‌وعده كنار استخر نيز دارد.
براي يك تفريح دريايي آماده‌ايد؟ هتل ويسني سلكشن استلا دلمار باشگاه ساحلي مخصوص بزرگسالان دارد كه در فاصله ۱۵۰ متري ساحل قرار گرفته است. اين باشگاه مجموعه آبگرم، سالن ورزشي مشرف به دريا و رستوران و بار كوكتل هم دارد كه مهماني‌هاي اختصاصي در آن برگزار مي‌شود. فاصله هتل شما تا ساحل اليويرا ۱۸۰ متر، تا ماربلا ۸ كيلومتر و تا مالاگا هم ۳۲ كيلومتر است. باشگاه گلف گرين لايف ماربلا نيز در نزديكي هتل قرار دارد. هتل پاركينگ رايگان هم دارد.
وقت بازگشت است. خودروي خود را از پاركينگ هتل برداريد و به منزل بازگرديد. اگر هم قصد رفتن به فرودگاه را داريد تاكسي‌سرويس هتل ويسني سلكشن استلا دلمار در خدمت شماست.

هتلي مجلل كنار ساحل الويريا با ساحل اختصاصي و امكانات وي‌. آي.پي در خدمت شماست. به هتل دون كارلوس ( Don Carlos Hotel ) خوش آمديد.
براي اقامتتان در هتل دون كارلوس مي‌توانيد اتاق‌ يا ويلا بگيريد. شما در ويلا از امكاناتي همچون سيستم تهويه مطبوع هوا، اينترنت بي‌سيم رايگان و تلويزيون صفحه‌تخت با قابليت انتخاب فيلم برخورداريد. سرويس‌ بهداشتي اتاقتان‌ بزرگ است و لوازم آرايشي و بهداشتي مولتون براون در اختيار شما قرار دارد.
براي صرف غذا آماده‌ايد؟ هتل دون كارلوس ۵ بار و رستوران دارد. رستوران تايلندي اومبو در يك باغ استوايي قرار دارد. بار كوكتل و تراس هم با منظره زيباي دريا و موسيقي زنده پذيراي شماست.
با گردش و تفريح چطوريد؟ فاصله هتل دون كارلوس تا مركز شهر ماربلا ۱۱ كيلومتر است مجموعه لوكس آبگرم هتل سونا، حمام تركي و انواع ماساژ و خدمات آب‌درماني هم در هتل ارائه مي‌شود. علاوه بر اين ۹ زمين تنيس خاكي نيز در اين هتل وجود دارد. در فصل تابستان مي‌توانيد در باشگاه ساحلي نيكي مهماني‌هاي مجلل برگزار كنيد.
وقت بازگشت است. خودروي خود را از پاركينگ هتل برداريد و به منزل بازگرديد. اگر هم قصد رفتن به فرودگاه را داريد تاكسي‌سرويس هتل دون كارلوس در خدمت شماست.

هتلي در كنار ساحل دون په‌په و در نزديكي شهر قديمي ماربلا. به هتل گراند مليا دون ( Gran Meliá Don Hotel ) خوش آمديد.
وارد اتاقتان كه مي‌شويد بسته به انتخابتان مي‌توانيد منظره‌اي از محوطه هتل، كوهستان و يا دريا را ببينيد. اتاق‌ شما در هتل گراند مليا دون مجهز به تلويزيون هوشمند با شبكه‌هاي ماهواره‌اي، صندوق امانات الكترونيكي و ميني‌بار است. همچنين امكان دسترسي به اينترنت بي‌سيم رايگان هم داريد
براي صرف غذا آماده‌ايد؟ رستوران هتل گراند مليا دون انواع استيك، غذاهاي كبابي و غذاهاي مديترانه‌اي را سرو مي‌كند. رستوران تاهيني هم در كنار منظره زيباي دريا، انواع غذاهاي ژاپني را ارائه مي‌كند. هتل بار كنار استخر و سالن غذاخوري بار صدف و خاويار و محل سرو شكلات و ماكاروني بلژيكي دارد. باشگاه ساحلي اختصاصي هتل هم انواع ميان‌وعده، كوكتل و نوشيدني‌هاي متنوع را سرو مي‌كند.
راستي! هتل انواع خدمات سلامتي را هم به مهمانان ارائه مي‌دهد. «كلينيك زندگي و خورشيد» در خدمت شماست. شما مي‌توانيد به صورت رايگان از استخر آب گرم سرپوشيده و سالن ورزشي استفاده كنيد. هتل گراند مليا دون زمين تنيس هم دارد. مجموعه آبگرم هتل شامل حمام تركي، جكوزي، سونا و انواع خدمات ماساژ است. هتل شما كه در منطقه محبوب كوستا دل سول قرار دارد، از پارك پاكو كانتوس ۵ دقيقه فاصله دارد. منطقه تاريخي ماربلا نيز در فاصله يك و نيم كيلومتري هتل قرار گرفته است.
وقت بازگشت است. خودروي خود را از پاركينگ هتل برداريد و به منزل بازگرديد. اگر هم قصد رفتن به فرودگاه را داريد تاكسي‌سرويس هتل گراند مليا دون در خدمت شماست.

 


برچسب: ، ارزان ترين هتل هاي اسپانيا، زيبا ترين هتل هاي اسپانيا، ليست قيمت هتل هاي اسپانيا، معروف ترين هتل هاي اسپانيا، گران ترين هتل هاي اسپانيا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۴:۰۶ توسط:faezeh موضوع: