تور اسپانيا 95 | تور اسپانيا نوروز 96 تور اسپانيا 95 | تور اسپانيا نوروز 96 .

تور اسپانيا 95 | تور اسپانيا نوروز 96

مراكز خريد بارسلونا

Principe-Pio-Mall-Madrid

مراكز خريد بارسلونا

بارسلونا يكي از مقصد‌هاي خريد مهم دنيا و البته جزء گران‌ترين آن‌هاست. شهر پر از فروشگاه‌هاي لوكس با اجناس مارك‌دار است. همه چيز از بهترين نوعش اينجا هست؛ از مد و لباس و لوازم خانه گرفته تا بازار‌ها، سوپرماركت‌ها، عتيقه‌فروشي‌ها و صنايع دستي. در بلوار هميشه‌بيدار گراسيا و خيابان‌هاي اطرافش هم برند‌هاي جهاني مثل پرادا و لويي‌ويتون را خواهيد ديد، هم بوتيك‌هاي طراحان اسپانيايي و كاتالان. البته بهترين زمان خريد در چنين شهر گران‌قيمتي، فصل حراجي است كه قيمت‌ها پايين مي‌آيد. بخش قديمي شهر- باري گوتيك، لا ريبرا و ال راوال- هم پر از عتيقه، صنايع دستي محلي و مبلمان آنتيك است. سراميك‌كاري، صنايع دستي معروف بارسلونا است. مجسمه‌هاي سراميكي به‌خصوص طرح سوسمار بزرگي كه در پارك گوئل قرار دارد يا مجسمه‌هاي سراميكي كولي‌هاي اسپانيايي، از محبوب‌ترين سوغاتي‌هاي شهر است. بازار‌هاي رنگارنگ مواد غذايي را هم فراموش نكنيد؛ پنير‌هاي سن‌دار مزارع اطراف يا شكلات‌هاي مرغوب دست‌ساز را نبايد از دست داد.
۱ خيابان گراسيا
خيابان گراسيا

گران‌ترين خيابان بارسلونا كه همراه خيابان‌هاي اطرافش يك بهشت خريد تمام‌عيار مي‌سازند. گراسيا از ميدان بزرگ كاتالونيا در مركز شهر شروع مي‌شود و دو طرفش پر از بوتيك، مغازه و فروشگاه است. طراحان مد معروف دنيا مثل بربري، كارتيه، شنل، لويي‌ويتون و برند‌هاي لوكس ديگر در اين خيابان شعبه زده‌اند. در كنار آن‌ها مارك‌هاي درجه‌يك اسپانيايي هم حضور دارند؛ مثل زارا، آدولفو دومينگز، كاراملو و برند دوست‌داشتني مانگو كه زادگاهش خودِ بارسلونا‌ست. پوما، ديزل، اسپيريت، اچ‌اند‌ام، تامي هيلفيگر و كلي برند آشناي ديگر با قيمت‌هاي متوسط هم در گراسيا پيدا مي‌كنيد. در خود ميدان كاتالونيا هم يك فروشگاه زنجيره‌اي ۹‌طبقه به نام ال كورته اينگلس وجود دارد كه شعبه‌ اصلي آن در مادريد است و همه چيز از مد و لباس و لوازم خانه تا مواد غذايي در آن پيدا مي‌شود. اجناس آن اغلب توليد اسپانيا هستند و ۱۰ درصد تخفيف هم براي توريست‌هاي خارجي دارد. براي رسيدن به خيابان گراسيا از ايستگاه متروي پَسِژ د گراسيا استفاده كنيد و اگر مي‌خواهيد از ميدان شروع كنيد در ايستگاه كاتالونيا پياده شويد.
۲ خيابان دياگونال
خيابان دياگونال

آوينگودا دياگونال يكي از مهم‌ترين و بلند‌ترين خيابان‌هاي بارسلوناست كه به شكل يك خط مورب شهر را به دو بخش تقسيم مي‌كند. دياگونال ۵۰ متر پهنا و ۱۱ كيلومتر طول دارد و محل تجمع بيشتر هتل‌ها، شركت‌هاي بزرگ و برج‌هاي تجاري- اداري است. اگر دنبال خريد از مارك‌هاي بين‌المللي هستيد اينجا چند مركز خريد خيلي خوب دارد؛ ليا، دياگونال مار و گلوريِس سه مركز خريد بزرگ و مدرن هستند كه هر كدام حدود ۲۰۰ مغازه و فروشگاه، رستوران، كافه، سينما و پاركينگ دارند و از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند. كالوين كلين، ليوايز، اچ‌اند‌ام، بنتون و دو برند اسپانيايي محبوب زارا و مانگو در اين مركزخريد‌ها شعبه‌هاي بزرگ دارند. خيابان دياگونال چند ايستگاه مترو از جمله ماريا كريستينا، گلوريس و مارسمه/ فروم دارد كه نزديك مراكز خريد هستند. يك شعبه از فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي ال كورته اينگلس هم در اين خيابان قرار دارد كه هرچه فكر كنيد در آن پيدا مي‌شود.
۳ مركز خريد مارِماگنوم
مركز خريد مارِماگنوم

مركز خريد بزرگي به سبك آمريكايي كه روي يك اسكله قديمي ساخته شده و كلي مغازه و بوتيك، رستوران و كافه، سينما و مراكز تفريحي دارد. فروشگاه پوشاك زنانه مانگو و بوتيك بزرگ «دِزيگوئال» در مارماگنوم خيلي معروفند كه هردويشان از برند‌هاي محبوب اسپانيايي هستند. مارك‌هاي اروپايي ديگر مثل اچ‌اند‌ام، ديزل، لاكوست، برشكا و فلورمار هم اينجا شعبه دارند. يك زمين گلف هم روي سقف مركز خريد ساخته شده كه بد نيست سري به آن بزنيد. يكي از فروشگاه‌هاي رسمي باشگاه بارسلونا هم در طبقه صفر اين مركز خريد قرار گرفته كه براي طرفداران فوتبال جاي هيجان‌انگيزي است. براي رفت و آمد از ايستگاه متروي دراسانس در خيابان مول د اسپانيا استفاده كنيد. مارماگنوم تنها مركز خريد بارسلونا‌ست كه يكشنبه‌ها هم باز است.
۴ مركز خريد لا ماكينيستا
مركز خريد لا ماكينيستا

ماكينيستا بزرگترين و جديدترين مركز خريد كاتالونياست؛ بنايي زيبا، دلباز و بدون سقف در سه طبقه كه ۲۲۵ مغازه، يك سينما، يك سالن بولينگ و كلي رستوران و كافه و فودكورت رنگارنگ دارد. همه نوع برندي هم در آن پيدا مي‌كنيد؛ از مارك‌هاي لوكس طراحان مد گرفته تا برند‌هاي معمول و متوسط. اگر اهل مد و لباس باشيد فروشگاه‌هاي تامي هيلفيگر، كالوين كلين، گس، اچ‌اند‌ام، لاكوست و كلي فروشگاه ديگر ساعت‌ها مشغولتان مي‌كند و همين‌طور دو برند اسپانيايي زارا و مانگو كه پاي ثابت خريد در همه جاي بارسلونا هستند. ماكينيستا يك فروشگاه اپل و يك شعبه از هايپرماركت فرانسوي كارفور هم دارد كه آن را تبديل به مركز خريدي دوست‌داشتني و پرطرفدار كرده. از ايستگاه متروي توراسي باگس در خيابان پوتوسي مي‌توانيد به اين مركز خريد بياييد.
۵ مركز تجاري گران ويا ۲
مركز تجاري گران ويا ۲

مركز تجاري بزرگي در منطقه مون‌جوييك در جنوب بارسلونا كه از مركز شهر نسبتا دور است و تنها مركز خريد اين منطقه محسوب مي‌شود. گران ويا در سال ۲۰۰۲ افتتاح شده و حدود ۲۰۰ فروشگاه و ۲۰ رستوران دارد. كلي از برند‌هاي جهاني آشنا را اينجا پيدا مي‌كنيد: از پوشاك بنتون، ليوايز، مانگو و زارا گرفته تا فست‌فود‌هاي بين‌المللي برگركينگ، كي‌اف‌سي و ساب‌وي. اينجا چند بوتيك طراحي داخلي و لوازم خانه هم دارد كه معروف‌ترينشان زارا‌ست. اين مركز خريد در خيابان گران ويا قرار گرفته و براي رسيدن به آن بايد سوار قطار FGC شويد و در ايستگاه ايلدِفونس سردا پياده شويد. فروشگاه‌هاي گران ويا روزهاي دوشنبه تا شنبه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز هستند. اما ساعات كار سينما‌ها و رستوران‌هاي آن فرق مي‌كند؛ يكشنبه تا پنجشنبه از ۱۰ صبح تا ۱ نيمه‌شب و جمعه‌ها، شنبه‌ها و شب‌هاي قبل از تعطيلات عمومي تا ۳ نيمه‌شب كار مي‌كنند.


برچسب: ، تصاويري از مراكز خريد در بارسلونا، مراكز خريد ارزان بارسلونا، مراكز خريد لباس در بارسلونا، مراكز خريد لوازم خانگي در بارسلونا، مراكز خريد گران و شيك در بارسلونا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۸:۳۶ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :