تور اسپانيا 95 | تور اسپانيا نوروز 96 تور اسپانيا 95 | تور اسپانيا نوروز 96 .

تور اسپانيا 95 | تور اسپانيا نوروز 96

هتل هاي اسپانيا

ir2430-9

هتل آلفونسو

درباره هتل
يكي از شاخص‌ترين هتل‌هاي اسپانيا، هتل آلفونسو ( Alfonso Hotel ) است كه در كنار رئال آلكازارز سويل قرار دارد.
ابتدا به اتاق خود مي رويد. اتاق شما در هتل آلفونسو با طراحي زيبا و طاق‌هايي به سبك عربي و كاشي‌هاي سراميكي براي اقامت شما فراهم شده است. شما در اتاقتان سيستم تهويه مطبوع هوا، ميني‌بار، حوله لباسي و دمپايي روفرشي داريد. يك يخچال كوچك با نوشيدني و ميان‌وعده‌هاي مختلف هم در اتاق شما قرار دارد.
وقت غذاست. رستوران تايفاس هتل آلفونسو در كنار استخر انواع غذاهاي لبناني و شراب و آبجو ارائه مي‌كند. رستوران سان فرناندو هم در محوطه‌اي به سبك اندلسي قرار دارد و انواع غذاهاي سنتي را براي صبحانه، ناهار و شام سرو مي‌كند.
براي گردش و تفريح آماده‌ايد؟ هتل آلفونسو در منطقه قديمي شهر، منطقه خريد كفش، تماشاي مردم و باشگاه‌هاي مختلف، در انتهاي منطقه تاريخي سانتا كروز قرار دارد. از هتل تا كليساي جامع سويل و گيرالدا ۳۲۰ يارد فاصله است. تا تور د اورو و كرانه رود گوادالكوئيوير نيز ۱۰۰ متر راه هست.
وقت بازگشت است. خودروي خود را از پاركينگ هتل برداريد و به منزل بازگرديد. اگر هم قصد رفتن به فرودگاه را داريد تاكسي‌سرويس هتل آلفونسو در خدمت شماست.

به هتل ۵ ستاره وينسي سلكشن استلا دلمار ( Vincci Selección Estrella del Mar Hotel ) خوش آمديد
به اتاق خود برويد. اتاق‌ شما بسته به انتخابتان پنجره‌هايي رو به دريا، استخر و يا فضاي سبز دارد. شما در اتاقتان سيستم تهويه مطبوع هوا و سرويس بهداشتي بزرگ مرمر با حوله لباسي و دمپايي روفرشي داريد. همچنين امكان دسترسي به اينترنت براي شما فراهم است. اتاق شما در هتل وينسي سلكشن استلا دلمار محوطه نشيمن و بالكن مبله هم دارد.
گرسنه‌ايد؟ هتل وينسي سلكشن استلا دلمار يك رستوران بوفه و يك رستوران منو با تراس مخصوص دارد. صبحانه بوفه شامل غذاهاي بدون گلاتن هم هست. هتل بار سالن و بار ميان‌وعده كنار استخر نيز دارد.
براي يك تفريح دريايي آماده‌ايد؟ هتل ويسني سلكشن استلا دلمار باشگاه ساحلي مخصوص بزرگسالان دارد كه در فاصله ۱۵۰ متري ساحل قرار گرفته است. اين باشگاه مجموعه آبگرم، سالن ورزشي مشرف به دريا و رستوران و بار كوكتل هم دارد كه مهماني‌هاي اختصاصي در آن برگزار مي‌شود. فاصله هتل شما تا ساحل اليويرا ۱۸۰ متر، تا ماربلا ۸ كيلومتر و تا مالاگا هم ۳۲ كيلومتر است. باشگاه گلف گرين لايف ماربلا نيز در نزديكي هتل قرار دارد. هتل پاركينگ رايگان هم دارد.
وقت بازگشت است. خودروي خود را از پاركينگ هتل برداريد و به منزل بازگرديد. اگر هم قصد رفتن به فرودگاه را داريد تاكسي‌سرويس هتل ويسني سلكشن استلا دلمار در خدمت شماست.

هتلي مجلل كنار ساحل الويريا با ساحل اختصاصي و امكانات وي‌. آي.پي در خدمت شماست. به هتل دون كارلوس ( Don Carlos Hotel ) خوش آمديد.
براي اقامتتان در هتل دون كارلوس مي‌توانيد اتاق‌ يا ويلا بگيريد. شما در ويلا از امكاناتي همچون سيستم تهويه مطبوع هوا، اينترنت بي‌سيم رايگان و تلويزيون صفحه‌تخت با قابليت انتخاب فيلم برخورداريد. سرويس‌ بهداشتي اتاقتان‌ بزرگ است و لوازم آرايشي و بهداشتي مولتون براون در اختيار شما قرار دارد.
براي صرف غذا آماده‌ايد؟ هتل دون كارلوس ۵ بار و رستوران دارد. رستوران تايلندي اومبو در يك باغ استوايي قرار دارد. بار كوكتل و تراس هم با منظره زيباي دريا و موسيقي زنده پذيراي شماست.
با گردش و تفريح چطوريد؟ فاصله هتل دون كارلوس تا مركز شهر ماربلا ۱۱ كيلومتر است مجموعه لوكس آبگرم هتل سونا، حمام تركي و انواع ماساژ و خدمات آب‌درماني هم در هتل ارائه مي‌شود. علاوه بر اين ۹ زمين تنيس خاكي نيز در اين هتل وجود دارد. در فصل تابستان مي‌توانيد در باشگاه ساحلي نيكي مهماني‌هاي مجلل برگزار كنيد.
وقت بازگشت است. خودروي خود را از پاركينگ هتل برداريد و به منزل بازگرديد. اگر هم قصد رفتن به فرودگاه را داريد تاكسي‌سرويس هتل دون كارلوس در خدمت شماست.

هتلي در كنار ساحل دون په‌په و در نزديكي شهر قديمي ماربلا. به هتل گراند مليا دون ( Gran Meliá Don Hotel ) خوش آمديد.
وارد اتاقتان كه مي‌شويد بسته به انتخابتان مي‌توانيد منظره‌اي از محوطه هتل، كوهستان و يا دريا را ببينيد. اتاق‌ شما در هتل گراند مليا دون مجهز به تلويزيون هوشمند با شبكه‌هاي ماهواره‌اي، صندوق امانات الكترونيكي و ميني‌بار است. همچنين امكان دسترسي به اينترنت بي‌سيم رايگان هم داريد
براي صرف غذا آماده‌ايد؟ رستوران هتل گراند مليا دون انواع استيك، غذاهاي كبابي و غذاهاي مديترانه‌اي را سرو مي‌كند. رستوران تاهيني هم در كنار منظره زيباي دريا، انواع غذاهاي ژاپني را ارائه مي‌كند. هتل بار كنار استخر و سالن غذاخوري بار صدف و خاويار و محل سرو شكلات و ماكاروني بلژيكي دارد. باشگاه ساحلي اختصاصي هتل هم انواع ميان‌وعده، كوكتل و نوشيدني‌هاي متنوع را سرو مي‌كند.
راستي! هتل انواع خدمات سلامتي را هم به مهمانان ارائه مي‌دهد. «كلينيك زندگي و خورشيد» در خدمت شماست. شما مي‌توانيد به صورت رايگان از استخر آب گرم سرپوشيده و سالن ورزشي استفاده كنيد. هتل گراند مليا دون زمين تنيس هم دارد. مجموعه آبگرم هتل شامل حمام تركي، جكوزي، سونا و انواع خدمات ماساژ است. هتل شما كه در منطقه محبوب كوستا دل سول قرار دارد، از پارك پاكو كانتوس ۵ دقيقه فاصله دارد. منطقه تاريخي ماربلا نيز در فاصله يك و نيم كيلومتري هتل قرار گرفته است.
وقت بازگشت است. خودروي خود را از پاركينگ هتل برداريد و به منزل بازگرديد. اگر هم قصد رفتن به فرودگاه را داريد تاكسي‌سرويس هتل گراند مليا دون در خدمت شماست.

 


برچسب: ، ارزان ترين هتل هاي اسپانيا، زيبا ترين هتل هاي اسپانيا، ليست قيمت هتل هاي اسپانيا، معروف ترين هتل هاي اسپانيا، گران ترين هتل هاي اسپانيا،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۴:۰۴:۰۶ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :